Friday, May 25, 2012

[OFFICIAL] 120525 From TAEMIN

안녕하세요!!
SHINee 의 막둥이 태민 입니다!^^

여러분 벌써 저흰 4년이되었습니다.
공백기간도 있었고 해외에도 많이 있었지만,
저는 항상 샤이니 월드 여러분을 생각하고 있었어요
여러분도 그렇죠? ㅎㅎ

그리고 제가 드디어 스무살이 되고
어엿한 멋진 사내가 되었습니다 하하
너무 반하진 마시구요^^

아무튼 너무 보고 싶네요
여러분 조금만 더 기다려주세요 흑흑 저희가 금방 달려갈 테니 ㅎㅎ
아무튼 쑥쑥 자라나는 저희 샤이니 많이 기대해주시고
앞으로도 계속 사랑 팍팍줘요|~

사랑해요 샤이니월드 ♥

이상 귀엽지만 멋있는 남자가 된 
SHINee 태민이었습니다

Translations:

Hello!! I’m SHINee’s makdoongi Taemin!^^

Everyone, it’s already been 4 years for us.
There were many hiatuses and we were overseas a lot,
but I have always thought about all of SHINee World.
It’s the same for you all, right? haha

And I have finally turned 20 years old
and have become a mature man haha.
Don’t fall for me too much. ^^

Anyway, I really miss you.
Please wait a little longer, everyone. Huhu we will run to you quickly haha.
Anyway, please look forward to SHINee who is growing up quickly.
Continue to give us lots and lots of love~

I love you, SHINee world

This has been SHINee’s Taemin
who has become a cute but cool man.

Bbuing bbuing~~



Translated by kimchi hana @ shineee.net
Source: SHINee Official Board

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...