Tuesday, July 6, 2010

[STARCALL]Jonghyun 050710



**LOL Key at the back !


안녕하세요~ 빛나는 샤이니의 블링블링 종현입니다.
네~ 이번 올 여름에는 음~~~ 바다를 한번 가보고 싶습니다.
뒤에 지나가는 Key군과 또 저희 멤버들과 함께 바다에 가서~
즐겁게 또 즐거운 시간을 보내고 오는게 좋을 것 같네요!!
어때요 어떻게 생각해요 Key군!!
Key군 : 좋아여~
ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ같이가실래요 ㅎㅅㅎ?
Key군 : 네!


TRANSLATION

Ola's Bling Bling Jonghyun SHINee is shining.
Yes~This summer ~ ~ ~ I want to go to sea again.
After walk by the sea with Key , along with other members~
Its Fun and I thinkIm having a good time!!
What do you think Key ?
Key : All is right~
blah blah blah blah Would you like to go, Heh Heh ?
Key : Yes!



Video Cr: WRShining @ YT
Credit: Shakizi
Translate By : Arqyla of MSW
Shared by MSW

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...